World's cheapest car launched: Tata Nano

Discussion in 'Asian Forums' started by ajzahn, Jan 10, 2008.

  1. #26 stewacide, Jan 12, 2008
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  2. Apple is going to sue Tata's ass.
     
  3. 4 door? thats a steal
     
  4. It looks awful but has that awesome microcar feel to it?
     
  5. haha holy shit
     
  6. not much to say really, what an awful car
     
  7. Perfect car if you live in a 3rd world country.
     
  8. Looks like rear engine and rear wheel drive, excellent.
     
  9.  
  10. Yes!
     
  11. does it smell? i bet it smells.
     
  12. 911 killer
     
  13. it kinda reminds me of a metal hamster
     
  14. nice potata
     
  15. #41 mrz28camarostud, Jan 15, 2008
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    Ok that was 1600 years ago.Thins made in china 1600 years ago were good too. I worked at a hospital for 3 years working with surgical instrumentation, the crap from India/Pakistan always broke and rusted after a few months where as the German equipment lasted years.
     
  16. the engine comes from Bosch = Germany
     
  17. Well this impresses me. I'm sure it's a POS, but when they announced this forever ago I was expecting a go kart with headlights. I would almost buy one of these for 2600 bucks just to #$%#ing thrash on. I mean shit, my new front seats in my Jag will cost damn near that!
     
  18. Somewhere right now some thug is picking out his dubs to put on this thing.
     
  19. It has nothing to do with the ability of with their ability. Almost always something made in china is way less expensive than the ones made in other countrys. So you can't expect the product to have a very strict quality control, or that the materials used are of high quality. It's cheap for a reason. It's a marketing approach, not lack of ability.
     
  20. So Volkswagen is better than BMW?
     
  21. It's safer then having a motorcycle in shitty third world countries.
     
  22. No.
     
  23. i'd rather buy a fiat 126p
     
  24. God it's horrible
     

Share This Page