Got a Blackberry Storm

Discussion in 'General Chat' started by 13370 BURR1T0, Dec 8, 2008.

  1. The interface certainly feels minimalist, in a good way. I can't wait until my MicroSDHC gets here so I can fully test the photo/video camera and media player.

    My 8900 randomly comes loaded with John Mayer ring tones and a music video.
     
  2. how can you guys switch voice plan each week? Here we're handcuffed for like 3 years each time.
     
  3. Either with Telus or Rogers, I was able to switch plans at ease, I just had to keep my data plan or whatever if I signed them up when my contract was renewed.
     
  4. might get an iPhone, but just 2 brag.

    also, rumors has it that there a tiny iPhone coming
     
  5. Yeah, but the site that started the rumor was shot down before if I remmeber correctly. I really dont see the point of a tiny Iphone. New Ipod Video HD based but touch style is more likely.
     
  6. I'm selling my Eten x600, what a shit phone.
     
  7. sounds chinese
     
  8. I switch phones like I switch whips ya understand?
     
  9. it its, you recommended it to me once <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/angry.gif"></A>
     
  10. damn son, where ya data plan at?
     
  11. never heard of the phone, you gots me confused.
     
  12. I actually have T Mobile on a 1 year contract. But because they're GSM I can swap SIM cards. I have two phones, an HTC S710 and a junker that came with the plan that i use when I go to the beach or whatever
     
  13. windows mobile is shit. You might be able to load android on it which would make it a sweet phone.
     
  14. No contract here, I can switch whenever I want.
     
  15. I was on the bus today (lol) and two hispanic guys were talking HELLA shit about the chinese. I was laughing quietly to myself the entire ride home.
     
  16. You should've went all chris rock on their ass.
     
  17. This forum has ads on the Blackberry Hotspot browser. I haven't seen ads in so long I forgot they exist.
     
  18. I'm month to month now on my AT&T plan. I have a v3xx but i dont like that it's not as customizable as some of these smart phones, hence why I'm ready to get my iphone already. im limited to a few games on my phone now but already have a laundry list of apps and games i wanna install on my iphone- weather eye mobile, vlingo, facebook mobile... tough break about the bb storm return rate though, looked like a solid phone coming out
     

Share This Page