KFC Famous Bowls

Discussion in 'General Chat' started by The Drift God, Dec 19, 2006.

  1. Best, food, ever. I suggest it.
     
  2. i heard about them, sound kinda gross.
     
  3. Mc777 said the same thing.
     
  4. I love them. I want one now.
     
  5. What do they consist of?
     
  6. #6 ryan117, Dec 19, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    www.kfc.com
     
  7. Mashed potatoes, chicken, corn, gravy, cheese
     
  8. #8 maserati, Dec 19, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    I shouldn't have to research a topic that the thread is based on. They need to give me that information or not make the thread.
     
  9. #9 mclaren777, Dec 19, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  10. #10 maserati, Dec 19, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  11. Sick, KFC. I had to walk behind one today to get to my bank, the reek of the "chicken" is absolutely disgusting. You can smell it from 50m away. Fat/grease/derelict garbage.
     
  12. #12 maserati, Dec 19, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  13. yeah, havent smelled anything like that walking by a KFC, but i gotta agree that their food standards are pathetic.

    EDIT: and i just checked Mc777's thread/picture. No wonder USA's the fattest nation in the world when people think shit like that is actually quality food.
     
  14. Yeah, they are sweet
     
  15. they are disgusting.

    I am a human and I can eay my food seperately.
     
  16. I've been avoiding them, but I have to drop my dad off tomorrow, and theres a kfc nearby. I am curious
     
  17. Yep, this really is the best food ever.

    I'd eat it for every meal if a KFC was close to me.
     
  18. Dayamn - when are these coming to Australia??!?!

    They're still trying to tell us that Popcorn Chicken is new <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A>
     
  19. its impy, lol
     
  20. what about Boneless, Wicked Wings and Mashies
     
  21. HOT RODS!?
     
  22. Popeye's>>KFC.
     
  23. They look awful, and the commercials are retarded. I don't feel the need to ever taste one.
     

Share This Page