Lunch time! (now w/ vids)

Discussion in 'General Chat' started by Enigma Lips, Mar 17, 2008.

  1. YEEEEEE
     
  2. that burger looks nutzo. how did u eat

    there's this burger joint located perilously close to the climbing gym I go to, called Betty's. I stopped in yesterday after a really hard day of climbing, slacklining on the beach and drinking beer, and I ordered this burger they call The Point Grinder. 1/2 pound of ground sirloin, four strips of super-thick bacon, grilled onions, sautee'd portobello mushrooms, bleu cheese, lettuce, pickles and their secret sauce. DO WANT AGAIN

    but yeah that shit in your vid looked fatty (in the best way)
     
  3. read the info on the second or third video (they are the same, except i forgot 'bacon')
     
  4. also I have lunch planned for tomorrow, already. it's gonna be a tuna-egg melt on honey-wheat bread with bacon, avocado and tomato on top. it's either going to be wretched, or it's gonna be god-like. depends on if I do a decent amount of exercise or if I sit inside on my ass all day
     
  5. Needs some good mustard.
     
  6. Maille old-style whole-grain dijon is going in it, for sure.
     
  7. That might be a bit overpowering for the avocado. I'd get something less pungent, maybe a honey mustard.
     
  8. ok, watched the third video, then shoved my brain into the sewer when you started describing the burger:

    TWO BIG THINGS OF BEEEEEEF
    I'LL FIND A PINEAPPLE IN THERE BB
    U GOT SOME WEIRD KINDA SAUCE SITUATION GOING ON BB
    GOD I HOPE IT NEVER ENDS
    #$%# YOU INDEED
    HOT DAMN
    DON'T NEED A PLATE BB
    CUT UR SHIT UP INDEED
    IT WILL BE MESSY
    HOW #$%#ING BIG THIS THING IS
    hmm jalapeenyos
     
  9. i've just got a bit mixed into the egg-tuna salad mix, that'll do it methinks. whaddaya think for cheese? i need to go buy some CHEEESE, thinking maybe pepperjack? Also considering a bit of thousand island mixed with some grilled minced onions?
     
  10. With all these toppings, is the bread going to hold up? I'm a sucker for good extra sharp cheddar but your tastes are different I'm sure.
     
  11. the bread is stout, and will be toasted thoroughly.
     
  12. Damn, that was good. You need to make sure that you videotape yourself totally enjoying it, like I did. Otherwise it's a worthless meal.

    It's nothing more than pre-poop.

    However, you didn't get the whole monologue correct. But that's ok. It's still like my favorite post, today.

     
  13. i lol'd.

    did u get water or lemonade from the drink machine?
     
  14. just water for while i waited for my food. Took about 5 minutes to stack that much food onto one bun.
     
  15. You are a damn sexy man, you know that?
     
  16. I can watch him eat all day.
     
  17. HERETIC!!!!!!!!!!!! SINNER!!!!!!!!!
     
  18. Just got off the phone with her. <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/wink.gif"></A>
     
  19. HARLOT!!!!!!!!!!
     
  20. the world awaits...
     
  21. Is it business time yet?
     
  22. I am so mature and grown up.
     
  23. You know when I'm down to just my socks it's time for business that's why they call it business socks.
     
  24. It's Tuesday, we are supposed to go visit your mother.
     
  25. but Wednesday night is the night that we make love.
     

Share This Page