New Car :)

Discussion in 'American Cars' started by Futher Mucker, May 5, 2007.

  1. he is saleing drugs
     
  2. yes sale ing
     
  3. there good
     
  4. right on man, congrats
     
  5. Very nice ride indeed.
     
  6. Whos is the broad in your avatar?
     
  7. I'm financing it actually lol
     
  8. one of my good friends
     
  9. add me to the list
     
  10. I got medically discharged from the Marines I had planterfaciatis <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A>
    I was on my way to becoming an F18 pilot
     
  11. I'm really sorry to hear that. When I was younger all I wanted to do was fly off of an aircraft carrier. Blame it on seeing Top Gun a few too many times as a child, I don't know, but thats what I wanted. Then when I started my 8th grade year I found out my vision was no longer adequate for pilot training with any of the services. It was a pretty shitty feeling.

    I ended up almost taking a commission with the Army as an Infantry and then Military Intelligence Officer. However I found out about a year before that the Naval vision standards for Naval Aviators had changed so I took the ball and ran with it.

    The ultimate goal is to be piloting F/A-18s one day...
     
  12. *Black Grand Sport/ZR-1 wheels.
     
  13. Can't say I approve of the convertible, but congrats nonetheless. <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/grin.gif"></A>
     
  14. Damn, those wheels look tiny.
     
  15. Nice. I'm sure you'll have a lot of fun.
     
  16. Yeah, the standard 16s are pretty lame. 17s in the front and 18s in the back usually look really nice.
     
  17. $20G's Canadian? Last I checked those cars resale values were still bloody high. Wicked price.
     
  18. Nice car, but what makes it a " 35th Aniv Ed" I dont notice any special badging, stripes, or accents on it like they did with the 35th Aniv Ed SS
     
  19. i think all the stripes and "flashy" stuff was an option. like a special paint for a certain model or something. This one has badging n such and everything that makes it a special model. just not the paint or stripes lol its more low key which is quite fone with me.

    does anyone know where a good place to get rims is? online preferably. canadian site preferably but i dont really care too much about that. I've checked out tirerack but i dont like any of them really.

    thanks
     
  20. those are the lightest rims the Camaro comes with. I know they look like crap, but I still have mine on for that reason.
     

Share This Page