Nike write the future commercial

Discussion in 'General Chat' started by w00t, May 21, 2010.

  1. #1 w00t, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  2. LOL

    loved the Rooney part
     
  3. focus hocus pocus
     
  4.  
  5. ugh, i #$%#ing posted this yesterday and no one even commented on the damn thing

    <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/angry.gif"></A>
     
  6. those boots look siqqq
     
  7. nike kicks are always meh imo. i prefer adidas.
     
  8. i like both.
     
  9. Just like every other overdramatic football commercial with slow motion shots of people kicking a ball. Except now we know that Rooney's a pikey.
     
  10. Rooney is from Liverpool, everyone from liverpool is a pikey.

    also, rooney is awesome
     
  11. thats sick
    nike rarely misses with its commercials
    whoever does their ads is topnotch
     
  12. Was that Federer playing ping pong with Rooney? hilarious
     
  13. yep
     
  14. #15 w00t, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    best nike commercial is still this
     
  15. Commercials like this always suck because instead of advertising for their actual products they just make it seem like you're going to be super awesome if you buy their products. Retarded humans always buy into shit like that.
     
  16. uh that makes an effective commercial
    and an entertaining one too
    and YOU will be cool if you buy nike cuz they make the best stuff
     
  17. thats how marketing works.
     
  18. apparently the best commercial is one that disgusts you and makes you feel like youd be a dickface for buying the product
    like commercials for MMA inspired casualwear
     
  19. #20 SEABEE, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    and no
    thats not even as good as the OP
     
  20. #21 ScoRpFerrari, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    Loved Edgar Davids, he played awesome for us (Juve)
     
  21. Really enjoyed this ad. Even though I dislike Rooney as a player his segment was pretty funny.
     
  22. edgar is indeed boss
     
  23. #24 tempoman, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    Take it to the Next Level is best.

     
  24. #25 ging, May 21, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    totally wrong.

    this one is #$%#ing amazing:

     

Share This Page