R390 GT1 vs. McLaren F1

Discussion in '1998 Nissan R390 GT1' started by Prophecy, Dec 17, 2002.

  1. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    i'll take d f1 mate, but the r390 is still a sick car. 1 of my favs bro
     
  2. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    i say the r390 wins
     
  3. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1
     
  4. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    sick car, huh? hmm....
     
  5. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    'sick' as in 'cool' if u misunderstood me, mate
     
  6. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    Gotcha! <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/emoticons.html"><IMG BORDER="0" SRC="http://speed.supercars.net/cboardhtml/emoticons/smile.gif"></A>
     
  7. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/emoticons.html"><IMG BORDER="0" SRC="http://speed.supercars.net/cboardhtml/emoticons/smile.gif"></A>
     
  8. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    F1 would loss in a track race or a drag. (due to low 1/4 Mile) The Mclaren F1 LM would rip this up. The only thing the F1 would win against this is a high speed race.
     
  9. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    F1 would win in a drag. R390s 1/4 mile time is 11.9 seconds.

    btw, how would a R390 fare up against a F1 GT?
     
  10. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    The R390 would absolutely smoke the F1 on the track. The overall styling is better too IMO.
     
  11. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    hey , i noticed "cardesigning skills" in your sig, care to elaborate? Pictures perhaps, ill show you some of mine too.. <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/emoticons.html"><IMG BORDER="0" SRC="http://speed.supercars.net/cboardhtml/emoticons/smile.gif"></A>
     
  12. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    Dude you dont know what your talkin about. American cars dont suck. The Mosler MT900 has a 0-60 time of 3.5 seconds and 395-415hp. Have your nissan suck on that


    My gift from God: car KNOWLEDGE
     
  13. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    who r u talking to?
    the nissan, btw, has a launch control system and traction control. might i add the mosler has a pathetic topseed of 241kph. a topspeed which even the S15 silvia can beat. the r390s topspeed is 335kph so have ur mosler suck on that fool. also, the fastest recorded 0-100kph time for the r390 is 3.3, equal with the McLaren F1's time.
     
  14. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    no more retarded posts like this about american vs japanses cars in the future plz. its stuff like this that makes ppl think americans r retarded.

    My gift from God: REAL CAR KNOWLEDGE
     
  15. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    who r u talking to?
    the nissan, btw, has a launch control system and traction control. might i add the mosler has a pathetic topseed of 241kph. a topspeed which even the S15 silvia can beat. the r390s topspeed is 335kph so have ur mosler suck on that fool. also, the fastest recorded 0-100kph time for the r390 is 3.3, equal with the McLaren F1's time.
    no more retarded posts like this about how american cars r better than japanses cars in the future plz. its stuff like this that makes ppl think americans r retarded.

    My gift from God: REAL CAR KNOWLEDGE



     
  16. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    You're so awsome man!
    This is one of the best posts I've read since I've been on this site.
    I laughed when you made fun of him and it being true about you
    saying: "My gift from God: REAL CAR KNOWLEDGE"
    ~My support
     
  17. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    thanks dude.

    BTW how do u sign up for the "Eradiacation Of Annoting Members clan."?

    and also isn't it eradication not eradiAcation?
     
  18. Re: R390 GT1 vs. McLaren F1

    u = eat shit
     
  19. McF-1 easily
     
  20. who cares.It's not in the same power range so tough shit.F1 all the way.Oh ya Nissan is ugly shit.
     
  21.  
  22.  

Share This Page