What's your favourite new artist?

Discussion in 'General Chat' started by w00t, Aug 5, 2008.

  1. he's a FAG
     
  2. haha, now when you mention it, I don't listen to any artist/band that probably has been active for less than 10-12 years now.
     
  3. I love Matt Kearney, and Colbie Caillat
     
  4. music from the 2000s on is awful compared to the previous 80 years.
     
  5. Theres a few atm.. Jerome Isma-ae is ownin the progressive scene at the minute, also a big fan of Jaytech. Big name at the minute for me is Zoo Brazil, every production i've heard has been excellent so far, loads of variation
     
  6. #56 Porsche addict, Aug 8, 2008
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  7. what.cd ppl cop that Shwayze - Schwayze album. I'm 5 songs into the album and it's really good. Mellow hip hop hybrid kinda music with guitars and rockesque influences with fun non-ghetto lyrics.
     
  8. Vampire Weekend, Mystery Jets, Jonas Brothers.
     
  9. True. Portishead?
     
  10. thats jus ignant.

    Bon Iver, maybe.
     
  11. Kenny Chesney
     
  12. i'm begrudingly downloading it right now. i think the music will be pretty good but now that guy is f'n plastered everywhere with that hobo cracker. we get it, hobo cracker, you produced the shit or played 3 chords on the songs, move the #$%# along and let the negro take the stage so he can dance and sing to entertain me.
     
  13. eek, hadn't heard much (anything) about it till a fwe mins before I dl'd it. I've def been out of any sort of media loop for a while now.
     
  14. #65 WhiteChocolateWorld, Aug 15, 2008
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    oh, quick favor from any fellow what.cd'er?

    Whenever I try to dl this torrent, it saves as some really weird file that windows doesnt recognize and I can't make it open with utorrent either...

    I see that there are seeders & a leecher so I'm guessing it's just my pc being stupid for this particular torrent. So newayz, anyone wanna dl & yousend the .torrent for me so I can dl the album? Thanks <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/PnutSpecial.gif"></A>

    http://what.cd/torrents.php?id=75716&torrentid=72053

    EDIT: same with this one too, please (wtf is wrong with my geekbox <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/disappointed.gif"></A>)

    http://what.cd/torrents.php?id=82311




    and to clarify, I'm just asking for the .torrent file to open in utorrent with, not the actual album, so it wont mess with ratios.... err wait, is that against the what rules at all now that I think about it? Each torrent has a user's id in there somewhere or some shit? Ugh not ballin'.


    EDIT #20871: nvm, fingered it out!
     

Share This Page