Why are canadians.....

Discussion in 'General Chat' started by w00t, Feb 24, 2009.

  1. #26 Fump, Feb 24, 2009
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  2. ya fruity loops is shitty and pretty limiting.
     
  3. The whole time I was listening to the song, I was thinking "hmmm, neato... nice intro. Wonder when its going to start up"

    Then it ended and I was <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/disappointed.gif"></A>
     
  4. Minimal, lol
     
  5. what? that was the most perfect qlimax ever bro.
     
  6.  
  7. I was listening to classic rock all day, I wasn't in the mindset for minimal. My curiosity runnin' wild...
     
  8. yea man, i like progressive music, but this was not the explosion i was waiting for... it sounds great, just not what im into. i need something faster, more energy when it comes to electroniqueeeeee
     
  9. The Tragically Hips is what you should listen to, best damn Canadian band ever.
    Oh! And Rush too.
     
  10. HE SAID YOU DON'T GO OUTSIDE AND UNLIKE CANADIANS IN THE FRIGID ARCTIC YOU HAVE A CHOICE.
     
  11. +1 for hip
     
  12. #37 Panicroom, Feb 24, 2009
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  13. tiga started it
     
  14. OH OK
     
  15. Tiga in no way started minimal, sure he may have help push the genre to where it is now, but people like Apparat and even Trentemoller could be considered founders.
     
  16. yeah, ok, but are they canadian?














    if they are then i guess you're right
     
  17. lol v8stangmans tragic hip
     
  18. Controversial choices!

    As an aside, my band is opening for the Hip this summer. Gonna be fun to meet those guys.
     
  19. hahaha srsly i'm thinking that right now. over a minute in and nothing's happened yet
     
  20. what about niel young god
     
  21. always thought he was from belgium lol. and i think richie hawtin was first.
     
  22. trentemoller is danish, dont know about apparat.
     
  23. oh and lol @ some people not getting d00t d00t music.
     
  24. im gonna be at edgeeefest, sounds like you guys are doing really #$%#in good these days, i would like to attribute your success to your sc.net membership. haha but srsly, edgefest is huge, it should be amazing for you guys
     
  25.  

Share This Page