Concept Cars & Prototypen NO. C 02: FISKER âKARMA Sâ, 2009 Fisker Automotive, Hybrid Teilnehmer: Fisker Automotive NO. C 04: RINSPEED ICHANGE, 2009 Rinspeed, Electric Teilnehmer: Rinspeed NO. C 06: MINDSET, 2009 Mindset, Electric Teilnehmer: Mindset NO. C 08: MORGAN AERO SUPERSPORTS, 2009 Morgan, 8 Zylinder, 4800 cm³ Teilnehmer: Morgan NO. C 10: INFINITI ESSENCE, 2009 Infiniti, 6 Zylinder, 3700 cm³ Teilnehmer: Infiniti NO. C 12: PERANA Z ONE, 2009 Zagato, 8 Zylinder, 6200 cm³ Teilnehmer: Design Zagato NO. C 14: ASTON MARTIN ONE-77, 2009 Aston Martin, 12 Zylinder, 7000 cm³ Teilnehmer: Aston Martin Lagonda NO. C 16: STILE BERTONE MANTIDE, 2009 Bertone, 8 Zylinder, 6200 cm³ Teilnehmer: Stile Bertone PREWAR OPEN CARS NO. 02: ROLLS-ROYCE, PHANTOM I, 1928 6 Zylinder, 7668 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Brewster Teilnehmer: Adrian von Lerber (CH) NO. 04: ALFA ROMEO 6C, 1750 GTC, 1931 6 Zylinder, 1750 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Castagna Teilnehmer: Gabriele Artom (I) NO. 06: MERCEDES-BENZ, 500 K, 1936 8 Zylinder, 4984 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet Spezial A, Mercedes-Benz Teilnehmer: Alexander Schaufler (A) NO. 08: BENTLEY, 4 ¼ LITRE, 1936 6 Zylinder, 4257 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Köng Teilnehmer: Heinz Eymann (CH) NO. 10: BENTLEY, 4 ¼ LITRE, 1938 6 Zylinder, 4257 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Carlton Teilnehmer: Gerry Leumann (CH) NO. 12: LANCIA, ASTURA, 1938 8 Zylinder, 2972 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Boneschi Teilnehmer: Klaus Edel (D) NO. 14: BUGATTI, 57C, 1939 8 Zylinder, 3257 cm³ Karosseriehersteller: Aravis, Letourneur & Marchand Teilnehmer: Albert Lemaire (B) PREWAR CLOSED CARS NO. 16: ROLLS-ROYCE PHANTOM I, SPORTS SALOON, 1925 6 Zylinder, 7668 cm³ Karosseriehersteller: Sports Saloon, Hooper Teilnehmer: Dr. Norbert Seeger (FL) NO. 18: BENTLEY 8 LITRE, SPORTSMAN COUPÃ, 1931 6 Zylinder, 7983 cm³ Karosseriehersteller: Sportsman Coupé, Gurney Nutting Teilnehmer: Frans van Haren (NL) NO. 20: ROLLS-ROYCE, PHANTOM I, SEDANCA TOWN CAR, 1933 6 Zylinder, 7668 cm³ Karosseriehersteller: Sedanca Town Car, Brewster Teilnehmer: Walter Steinemann (CH) NO. 22: S.S. CARS LTD., SS 1, 1935 6 Zylinder, 2554 cm³ Karosseriehersteller: Four Light Saloon, Swallow Teilnehmer: Andre Wallimann (CH) NO. 24: BUGATTI 57S, 1938 8 Zylinder, 3257 cm³ Karosseriehersteller: Atalante, Bugatti Teilnehmer: Gil Noble (UK) NO. 26: ALFA ROMEO 8C 2900B, 1938 8 Zylinder, 2905 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta, Touring Teilnehmer: Jon Shirley (USA) PREWAR SPORTS CARS NO. 28: ALFA ROMEO, 8C 2300, 1934 8 Zylinder, 2332 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Stabilimenti Farina Teilnehmer: Peter Livanos (GR) NO. 30: ALFA ROMEO, 6C 1750 GS, 1933 6 Zylinder, 1752 cm³ Karosseriehersteller: Spider, Touring Teilnehmer: Hugo Modderman (MC) NO. 32: S.S. CARS LTD., S.S. 90 PROTOTYPE, 1935 6 Zylinder, 2663 cm³ Karosseriehersteller: open 2-seater, S.S. Cars Ltd. Teilnehmer: Christian Jenny (CH) NO. 34: BMW, 328, 1939 6 Zylinder, 1957 cm³ Karosseriehersteller: Roadster, Wendler Teilnehmer: Michael Kaufmann (A) NO. 36: LANCIA, APRILIA, 1939 4 Zylinder, 1486 cm³ Karosseriehersteller: open 2-seater, Viotti Teilnehmer: Niccolò Ghedini (I) NO. 38: AUBURN, 852SC, 1936 8 Zylinder, 4588 cm³ Karosseriehersteller: Speedster, Auburn Teilnehmer: Andrew Pisker (UK) INTERNATIONAL PRESTIGE - CLOSED NO. 42: ALFA ROMEO, 6C 2500 SS, 1949 6 Zylinder, 2443 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Touring Teilnehmer: Giuseppe Spiller (I) NO. 44: BUGATTI, 101, 1951 8 Zylinder, 3257 cm³ Karosseriehersteller: Coach, Guilloré Teilnehmer: Daniel Marachin (F) NO. 46: FIAT, 8V, 1953 8 Zylinder, 1996 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Carrozzerie Speziali Lingotto Teilnehmer: Ermanno Keller (CH) NO. 48: BENTLEY, R CONTINENTAL, 1953 6 Zylinder, 4566 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Mulliner Teilnehmer: René Herzog (CH) NO. 50: BENTLEY, R CONTINENTAL, 1955 6 Zylinder, 4566 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Park Ward Teilnehmer: Fred Kriz (MC) NO. 52: FERRARI, 250 GT EUROPA, 1955 12 Zylinder, 2953 cm³ Karosseriehersteller: Carrozzeria: Coupé, Pinin Farina Teilnehmer: Kenneth Roath (USA) MODENAâS THOROUGHBREDS NO. 54: FERRARI, 250 GT EUROPA, 1954 12 Zylinder, 2953 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Vignale Teilnehmer: Fritz Kroymans (NL) NO. 56: MASERATI, A6G/54 GT, 1955 6 Zylinder, 1985 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta, Zagato Teilnehmer: Stefan Hamelmann (D) NO. 58: FERRARI, 250 GT SWB, 1960 12 Zylinder, 2953 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta, Scaglietti Teilnehmer: Peter Read (USA) NO. 60: FERRARI, 250 GT LUSSO, 1963 12 Zylinder, 2953 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Scaglietti Teilnehmer: David Moores (UK) NO. 62: LAMBORGHINI, 350 GT, 1964 12 Zylinder, 3464 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Touring Teilnehmer: Paul Roesler (USA) NO. 64: LAMBORGHINI, MIURA S, 1969 12 Zylinder, 3929 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Bertone Teilnehmer: Stefano Cammareri (I) NTERNATIONAL PRESTIGE - OPEN NO. 66: ASTON MARTIN, DB 2/4, 1954 6 Zylinder, 2922 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Bertone Teilnehmer: Carlo Bianchi (CH) NO. 68: FERRARI, 250 GT, 1958 12 Zylinder, 2953 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet Serie 1, Pinin Farina Teilnehmer: Peter McCoy (USA) NO. 70: BMW, 503, 1956 8 Zylinder, 3168 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, BMW Teilnehmer: Heiko Seekamp (D) NO. 72: BMW, 3200 SUPER, 1960 8 Zylinder, 3146 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Autenrieth Teilnehmer: Peter Wiesner (A) NO. 74: FERRARI, 275 GTS, 1965 12 Zylinder, 3285 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Pinin Farina Teilnehmer: Norberto Ferretti (I) NO. 76: AC, 428, 1969 8 Zylinder, 7016 cm³ Karosseriehersteller: Cabriolet, Frua Teilnehmer: Anton Bilton (UK) RACING CARS FROM THE EARLY FIFTIES NO. 78: ABARTH, 204 A, 1950 4 Zylinder, 1089 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta, Vignale Teilnehmer: Mark Gessler (USA) NO. 80: FIAT, 8V, 1953 8 Zylinder, 1996 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta, Zagato Teilnehmer: Jan De Reu (B) NO. 82: PORSCHE, 356 âGLÃCKLERâ, 1952 4 Zylinder, 1488 cm³ Karosseriehersteller: Roadster, Weidenhausen Teilnehmer: Herbert Wysard (USA) NO. 84: MASERATI, A6 GCS, 1955 6 Zylinder, 1985 cm³ Karosseriehersteller: Barchetta, Fantuzzi Teilnehmer: Umberto Falchetti (I) NO. 86: JAGUAR, D TYPE, 1955 6 Zylinder, 3781 cm³ Karosseriehersteller: open 2-seater, Jaguar Teilnehmer: Gary W. Bartlett (USA) NO. 88: FERRARI, 410, 1955 12 Zylinder, 4962 cm³ Karosseriehersteller: Berlinetta Speciale, Scaglietti Teilnehmer: Jon Hunt (UK) ITALIAN STYLE BECOMES INTERNATIONAL NO. 90: LANCIA, AURELIA B52, 1952 6 Zylinder, 1791 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Vignale Teilnehmer: Corrado Lopresto (I) NO. 92: JAGUAR, XK 120, 1954 6 Zylinder, 3442 cm³ Karosseriehersteller: Supersonic, Ghia Torino Teilnehmer: Michel Garçon (F) NO. 94: FERRARI, 400 SUPERAMERICA, 1959 12 Zylinder, 3960 cm³ Karosseriehersteller: Coupé Special, Pinin Farina Teilnehmer: Robert Butler (USA) NO. 96: PRINCE, SKYLINE SPORT, 1964 4 Zylinder, 1862 cm³ Karosseriehersteller: Coupé, Allemano Teilnehmer: Tadakazu Kojima (J) NO. 98: ISO, GRIFO, 1970 8 Zylinder, 5354 cm³ Karosseriehersteller: Targa, Bertone Teilnehmer: Alexander Wiesner (D) NO. 100: MOMO, MIRAGE, 1972 8 Zylinder, 5735 cm³ Karosseriehersteller: 2+2 Coupé, Frua Teilnehmer: Peter S. Kalikow (USA) NO. 102: BMW, 2800, 1969 6 Zylinder, 2788 cm³ Karosseriehersteller: Spicup, Bertone Teilnehmer: Roland DâIeteren (B)
NO. 100: MOMO, MIRAGE, 1972 8 Zylinder, 5735 cmó Karosseriehersteller: 2+2 Coupé, Frua Teilnehmer: Peter S. Kalikow (USA)