Holy Hell.

Discussion in 'General Chat' started by ASMS, Apr 25, 2006.

  1. #1 ASMS, Apr 25, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  2. That's fUcked up
     
  3. that's the first time I don't see something retarded from PETA
     
  4. that's really #$%#ed up. Didn't see the whole vid..it's disgusting
     
  5. Watching that makes me want to attack people.
     
  6. why cant they kill them first?
     
  7. Well there is a part where a guy is literally stepping on a dog's throat but the dog won't die.

    Stabbing/cutting it would I suppose 'damage' the fur so they don't want to do that of course.

    This is the disgusting side of humanity.
     
  8. lol @ animals...

    anyway, why don' they kill them before they skin them... wouldn't it be easier to skin them when they aren't shaking around wildly. Seems more logical and more ethical.
     
  9. Wow, holy crap.
     
  10. Plus fur is ugly.
     
  11.  
  12. Can't watch that. No way man.

    #$%# PETA.
     
  13. PETA gets a bad rep from some of it's crazy-ass members, but a lot of what they are trying to do makes sense.
     
  14. after the first hit i clicked away. i can't stand video's like that.
     
  15. That's so played up it's not funny, it's probably a 40 year-old video of an operation in Outer Mongolia. All that shit they did to them damages the fur, like bashing the animal on the ground.

    It's bullshit.

    But yes, the fur industry is out of control. When it takes 100 critters to make one coat, there is a problem.
     
  16. I'm not gonna watch this after these comments
     
  17. Skinning the poor little guy alive is just wrong.
     
  18. Especially after he was skinned and he was still alive. I wouldn't have a problem killing any of these people. In fact I think the world should have a massive slotter and kill of all of the #$%#tards like these guys and that westborough baptist church group, and the kkk, etc.
     
  19. I got an errection <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/tongue.gif"></A>
     
  20. Video doesn't look 40 years old to me.
     
  21. Yeah... It's not right to make things live without skin for a while..
     
  22. I really do feel sorry for those animals, i get that side of peta, nothin wrong with eatin em tho.
     
  23. **** thats wrong
     
  24. meh, whatever
     

Share This Page