LOST

Discussion in 'extrasuperpowr's Website Forum' started by Enigma Lips, Oct 5, 2006.

  1. Lost Topic conversations here. If you are up to date on all the random shit that goes on in Lost, as well as all the outside shennanigans...then talk about it here.


    I'm mildly obsessed with the show, and love talking about random shit and other people's ideas involving it. So go ahead - rock ass
     
  2. Well now we know where that shark came from omg/lol/etc.

    Are they trying to break Jack down? Yes. What? I h8 Ben.

    I bet next week will be about Locke/the main group and we'll hear nothing about what hapened in this ep <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A>
     
  3. #3 BaRRa, Oct 5, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  4. #4 Enigma Lips, Oct 5, 2006
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    Hahah - I figured that out the second they showed Sawyer in there....must be all the time I've spent in zoos. I'm MORE curious about the younger man in the opposite cage. It seems like he had been in there long enough and had tried to break out before. I think they are trying to turn sawyer into an animal, more or less....kinda like planet of the apes.


    next week is gonna kick the #$%# ass. Hurley has gone back to camp to tell everyone that they've been captured. It's gonna get wild.

    Oh yeah, that cable that ran from the forest to the ocean...that's gotta be a power or commmunications wire or something that goes down to the Hydra, where Jack is...someone needs to sever that cord, see what happens.
     
  5. So what was that big rumbling in the town when the plane crashed in the first place? Was that because someone didn't type in the numbers and press the buton?
     
  6. Yeah, remember when Desmond was in the hatch for like 6 years or something with that other guy, with the beard. Beard dude tries to make a break for it on the boat, desmond follows him and forgets to push the button. he gets back just in time and makes it. But that was at the exact same time the plane crashed, so as far as we know, whatever happened with that rumble involved a huge EMP or something and ripped the plane apart
     
  7. It seemed like Juliet (?) got from Jack to Sawyer pretty quick though, when he tried to escape. I guess with TV you never really know though.
     
  8. So - what does everyone think about this new episode? Or even more, the next one....
     
  9. I'm pretty sure I just watched not much happen for a whole 42 minutes.

    And don't say anything about the next ep, I hate spoilers. Even previews. <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/angry.gif"></A>
     
  10. Next week is where its really gonna kick off. Can I just tell you who the episode is about?
     
  11. If you like.

    Nothing was revealed in ep 2 though really hey? It isn't just that I missed something. It was a bit <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A> after the first ep.
     
  12. well the next one focuses on Locke, Echo, and the monster.....they are all still alive. now you wanna see it.
     
  13. There was no more of the monster at all <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A>

    So the others are on a whole other island?!? WUT!? Oh my.
     
  14. for shits and giggles i watched some of the eps on abc, and its a pretty sweet show.

    i hate the woman doc from ben's camp though, shes a whiny #%[email protected]
     
  15. Rent the DVDs and start fresh. The first season is pretty freaking great. It's getting a little odd now, but I'm still very into it.


    Simmo:
    What do you think the Others were doing to that poor kid's brain in that brainwashing facility?
     
  16. Do you think Charlie is going to be killed in the next few episodes?
     
  17. Man just read an article detailing its sharp drop in ratings, harsh. Though I sgree they're leaving a lot of shit up in the air, eventually people will give up
     
  18. They have said they are going to start answering some questions now. And they'd better. Or they're seriously gonna lose some viewers.
     
  19. Hey guy, sozz haven't been on interweb much lately <A BORDER="0" HREF="http://www.supercars.net/PitLane?displayFAQ=y"><IMG BORDER="0" SRC="pitlane/emoticons/sad.gif"></A>

    It looks like they were trying to brainwash that guy to make him stop being a ****. I guess. He was all rebel and shit wasn't he? Or maybe old mate just didn't want him #$%#ing his daughter. I dunno.

    Actually, is Ben actually Alex's father? She is Rousseau's daughter, surely they didn't get down and funky.

    It looks like they're setting up Charlie to die, I don't see how they're gonna get around it. There is no way Desmond will keep saving him.

    It's been good so far. I really want to see what happens to Jack now. I would've told Kate/Sawyer to go #$%# themselves (lol they did that already) and just got the #$%# out of there.
     
  20. its gotten a lot better in recent episodes. locke rules.
     
  21. Holy shit @ latest ep.

    So Ben wasn't born on the island (I KNEW IT!$$), Jacob is WTF (was there a quick shot of him?), "The Sickness"/radio transmission about them all being dead (wut) was the gassing? Locke won't die.

    The whole Juliette being good/bad/good kinda pissed me off.
     
  22. #23 Demigod555, May 10, 2007
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
    heres the pic

    http://gallery.lost-media.com/albums/ep-caps/season3/3x20-curtain/2/curtain-cap536.jpg

    this episode was NUTS
     
  23. #24 BaRRa, May 11, 2007
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2016
  24. Let us talk about the Hanso Foundation and all of it's sub corporations, hmm?
     

Share This Page